دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۹۳. خواستگار

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

امروز از روی دنده چپ پا شدم نمیدونم چرا. بی حوصله و بداخلاق.. سرکارم همینطور! چند وقت میخوام برم آرایشگاه بعدازظهرا وقت نمیکردم هم روزا خیلی کوتاه هم اینکه مثلا درحال درس خوندنم همین روزی ۱ ساعتم نخونم که دیگه خیلی ضایع است.بالاخره که زنگ زدم و گفت ۱۱ بیا منم ۱ ساعت پاس گرفتم و رفتم. رفتم دیدم غلغله است گفتم خب میگفتی شلوغی من مرخصی ساعتی گرفتم باید برم گفت نه بشین رات میندازم.خلاصه ما نیم ساعت نشستیم تا نوبتمون شد . حالا خانومه با چه آرامشییییی صورت منو اصلاح میکرد یعنی مردم از بس حرص خوردم. شد ۱۲ من هنوز هیچی به هیچی خانومه خودش اومد ابرومو برداشت باز با چه آرامشی خرابم کرد ابروهامو بیشتر گند زد به اعصابم چرا من آدم نمیشم دیگه نرم آرایشگاه به بدبختی درمیان بعد یکی خیلی راحت گند میزنه بهش!

حالا قسمت خنده دارش، از لحظه ای که گفتم من مرخصی ساعتی گرفتم یه خانومه عین ربات صورتشو چرخوند طرف من و دیگه برنگشت 😐 یهو شروع کرد که کاش من عروس دار بشم فلان کار میکنم بهمان کار میکنم. دختر خوب گیر نمیاد.‌‌... از یه طرف دیگه یه خانومه با دخترش اومده بود شروع کرد از دخترش تعریف کردن یعنی پایه خنده. مادر دوماد گفت دختر شما بچه است پسر من زن پخته میخواد! حالا دوماد چند سالش بود؟ متولد ۷۱ من اون وسط مرده بودم از خنده تعریفشون از دختر پخته چیه؟ یه کم مادر دوماد و آرایشگر باهم پج پچ کردن بعدش آرایشگر اومد ازم پرسید شما تو بیمارستان کار میکنید؟ ازدواج کردید؟ گفتم آره !! یه نگاه به مادر دوماد کرد و گفت ازدواج کرده!!! حیف شدا!!!

به نظر منم حیف شد کیس خوبی بودا فقط از من کوچیکتربود :)

۹۶/۰۹/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۷ نیــ روانا
منم کلی با ابروهام مشکل داشتم
 البته برای من پهن بود ولی کم پشت تازه فر هم میخورد :))))
تااااا این که نزدیک دو سال پیش رفتم هاشور کردم رنگ ابروی خودم
از اون موقع تا حالا فقط ی بار رفتم آرایشگاه
خودم مرتبشون میکنم دیگه هم چون مشخصن گند نمیزنم بهشون
رنگ ابروی خودمه و خیییلی طبیعی


خواستگاره واقعا حیف شده
کاش قصدتجدید فراش داشتی :))))
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂
خوش به حالت من جرات هاشور ندارم 
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۷ نیــ روانا
جرات نمیخواد که
بی حس میکنه و دردشم در حد دندونپزشکی و ایناس 
بعدشم به من گف تا سه روز فکر کنم پماد ویتامین آ+دی بزنم
هیچ مشکل خاصی نداشتم خوشبختانه

پاسخ:
باید جای خوب پیدا کنم کم دیدم هاشور خوب دربیارن
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۴ نیــ روانا
بله بله
این نکته خیلی مهمیه
بیا من همین جا برات وقت بگیرم :)
پاسخ:
هروقت تصمیم اساسی گرفتم حتما عزیزممم
این آرایشگاه هم برای خودش مسئله ای است. پیدا کردن آرایشگر خوب از پیدا کردن یونیکورن سخت تر است.
پاسخ:
سلام بیتا خوبی؟
وای اره من ۴ سال درگیرشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">