دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۹۷. تقدیر

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

امروز یه همایش داشتیم، همایش مدیران و تجهیزات پزشکی . قرار بود من و مدیرمون بریم که مدیر جان صدبار تصمیمشو عوض کرد آخرشم اومد. همایش بدی نبود نسبت به چیزی که فکر میکردم خلوت تر بود. بعد از پذیرایی ساعت ۱۰ سخنران بعدی که از خانوم مهندسای معاونت درمان شروع کرد درمورد ارزیابی که از واحدهای تجهیزات پزشکی انجام داده صحبت کردن. پیش منم اومده بودن مرداد ماه. دونه دونه آیتماشو توضیح داد و آخرش نمودار امتیاز مراکز نشون داد. ما که نوشته هاشو نمیدیدیم ولی سه تای اول خوند و در نهایت ناباوری من سومی بودم. اصلا شوکه شدما یعنی بین این همه بیمارستان تو استان ، من سوم؟؟؟ واقعا؟ آخرش گفتن ۷ تا از این آیتم ها مدیریتی بود و ما از مدیرای نمونه تقدیر میکنیم. موقع تقدیر و تشکر که شد اسم دوتا مدیر گفتن که یکیش مدیر ما بود. من از ذوق نمیدونستم چیکار کنم... داشتم ازش عکس میگرفتم که اسم خودمم خوندن... هنوزم باورم نمیشه که از من تقدیر شد😂😂😂 چون بین بیمارستانای ۳۵ تا ۱۰۰ تختی بالاترین نمره رو داشتم.کلا هم از ۶ تا کارشناس تقدیر شد که یکیش من بودم. فکر کنم آخرین باری که تو یه جمع شاخص شناخته شدم پیش دانشگاهی بود😂😂😂 تو لوحی که بهمون دادن یه کارت هدیه هم بود دستشون درد نکنه. خیلییی خوشحالم به قول بچه ها رو هوام خخخخ ۵ و نیم بود که رسیدم خونه غذا هم درست کردم دوشم گرفتم ولی نمیدونم چرا خوابم نمیبره خوب شد اومدم به شما هم گفتم. دیگه فقط مونده خواجه حافظ شیرازی..

ندید پدید و جوگیرم خودتونید خخخخخ


۹۶/۰۹/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

وای که نمی دونی چقدر بهت افتخار می کنم
آفرین دختر گل کاشتی
با این سابقه کمت واقعا کارت خوب و عالیه مطمئنا
به به کارت هدیه....این از همه بهتره ها...البته امیدوارم مبلغش چشمگیر باشه حداقل (ویرگول فضول)
موفق باشی خانوم مهندس
راستی وضعیت استخدامت چی شد بلاخره؟
پاسخ:
مرسی عزیزممم خیلی ممنون
مبلغش از حد انتظارم بیشتر بود😁
والا تو همون جلسه بحثش شد و هیچ جوره زیربار تبدیل وضعیت ما نرفتن . گفتم دولت به سمت خصوصی سازی میره و همینه که هست.
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۵:۰۶ نیــ روانا
تبریک تبریک تبریک
تبریک به تو
تبریک به خودم
تبریک به همه
درستشم همینه
وقتی اونطور با جون و دل کار میکنی و انرژی میزاری حقته برتر شدن
تو بهترینی خانوم مهندس گل 
پاسخ:
مرسیییی خیلی خوشحالم کردی
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۴ پشمآلِ پشمآلو
دیه آدم همش نمشه خاطرات شرم انگیز تعریف کنه که .. افتخاراتشم باس بگه پز بده دیگه:دی
مبارک مبارک:دی .. بدیم اسمتونو بزن اول بلاگ بیان به عنوان افتخاراتمون:دی
پاسخ:
خخخخ واقعا چقد خاطراتم شرم انگیز بوده تا حالا🤣🤣
از ذوق بود. مبارک باشه
پاسخ:
مرسییی😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">