دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

406. بدتر از بد

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیروز بعد از تمام اعصاب خوردیا رفتم خونه سر نهار اومد دوتا لقمه غذا بخورم هی زنگ پشت زنگ بیمارستان اعصابم خوردددددددددددددددددد بعدش گوشی پرت کردم کنار بعدم کنترل ، همسرم صداش درنمیومد. کل بعداز ظهرم داشتم گوله گوله اشک میریختم تا شب. شب همسر اومده رفته خریدای مامانش اینا رو کرده بعد رفته اونجا شامشم خورده بگو بخندشو کرده یه ظرف غذا هم گرفته دستش اومده منم که اون شکلی میگم پس خریدای خودمون کو؟ آقا یادش رفته. خریدای بقیه یادش نمیره ها! هی هم تکرار که خواهرممممممممممم درست کرده خواهرممممم درست کرده انگار من بدبخت روزی دو وعده غذا درست نمیکنم اون شاخ فیل شکسته . منم گفتن ماهی اش دریاییه جیوه داره نمیخورم.

حالا خبر بدترررررررررررر خواهرشوهر بزرگه با ما میاد من بدبخت شانس ندارم یه 4 روز میخواستم برم خونه بابام اینا نفس بکشم به شوهر گفتم من دلم میخواست توهم نیای . میگه حالا ما که این دوسال کمکش کردیم اینم دیگه کارای پایان نامشه ایشالله به سلامتی تموم بشه . اهههههه اهههههههههه اهههههههههه

اعصاب ندارم. ناراحتم. دلم تنگ شده حالا دیگه دلمم نمیخواد برم :/

۹۶/۱۱/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۱۸ نیــ روانا
این  خواهر شوعر بزرگتو که تهش من خفه میکنم
ولی تو به هیچ جات نباشه و محلش نده
اونجا هم ایشالااا اونقدر سرش شلوغ میشه که صب تا شب خونه نباشه و وقتی هم رسید عین جنازه کپه مرگشو بزاره :))))
بوس به نی نی مون:٭
پاسخ:
دعا کن خواهر
بوس به خاله
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۱۲ پشمآلِ پشمآلو
میدونم ادم اصابش خیلی خورد میشه تو این اتفاقای اینجوری ولی سعی کن تمرکزتو هی رو فکر منفی نذاری برا بچه و خودت ضرره همش
پاسخ:
اوهوم زیادی حرص خوردم نی نی گناه داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">