دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

414. پودر گلوکز

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ب.ظ

سه شنبه که رفتم بهداشت واسه مراقبتام برام یه سری آزمایش نوشت که دیابت بارداری هم توش بود. رفتم همون جا یه پودر داشت گفتم باید یه روز بیای اول آزمایش ناشتا ازت بگیریم بعد پود با آب قاطی کنی بخوری بعد یک ساعت بعد قندتو بگیریم دوباره 1 ساعت بعدش باز قندتو بگیریم وسطش  هیچی نخوری و فعالیتم نداشته باشی. چون منو میشناختن پودر بهم دادن گفتن برو بیمارستان همه آزمایشاتو بده. صبح اومدم ناشتا آزمایشام دادم و رفتم اتاق پودر و آب قاطی کردم نارنجی شد مثلا پرتقالی بود خوشمزه بشه :/ خب آدم ناشتا چطوری یه بطری آب شکر بخوره؟ خوردمش کم کم و هی به خودم گفتم کاری نداره بابا الان همه چی خوب میشه :/ خوب نشد و هی بدتر و بدتر شد و به ربع ساعت نرسید همشو بالا آوردم :/ حالاغصه این که باید تکرارش کنم به کنار غصه اینکه با این مقنعه لک لک شده و مانتو کثیف چطوری تا ظهر بگذرونم یه طرف :/ هر چی شستم نرفت. باید بندازم ماشین.

حالا آزمایش بگو من یه ده سالی هست چایی هامو تلخ میخورم یعنی 1 حبه قندم خوردم . یادم نمیاد کی چایی شیرین خوردم یا یه قاشق مربا. معمولا اندازه کله یه مورچه مربا نشون نون میدم و میخورم :/ خدا به ما رحم کند.

خبر خوب: مامانم فردا میاد هورررااااا

۹۷/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">