دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۲۳. سلام 😁

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ق.ظ

۹۷/۰۶/۰۸ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱۰)

سلام چند وقتشه؟؟
خدا براتون حفظش کنه
پاسخ:
سلام امروز ۱۰ روزه شد دخترم
خیلی ممنون
ای جااانم
قدمش مبارک...
کلی ذوق کردم روز عیدی..
مادر شدنتون مبارک :))
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون
خداروشکر که باعث شادیتون شد. 
ممنون
وای خداااااااا
چه ملوسه
خدا برای هم نگهتون داره عزیزمممممم
زود زود بیا بنویس دیگه
پاسخ:
چشممم سعی خودمو میکنم
مرسی خالش
سلااااااام
خوش اومدی کوچولوی قشنگ
همیشه شاد و سلامت باشی زیر سایه بابا مامان جونت
عششسشقییی تو
تولدت مبارک دلسا خانومی :***
پاسخ:
مرسی عزیزمممم 
خیلی ممنون خاله جونش
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۷ پشمآلِ پشمآلو
ای واااااااااای مبارکهههههههههه.. نی نی خوشگلووووووووووو
حالت خوبه؟؟؟؟
پاسخ:
مرسییییی. به مامانش رفته 😂
خداروشکر رو به بهبودیم
وااااای من هی میام عکسشو نیگا میکنم هییی ذوق مرگ میشم
با اجازه ت سیوش می کنم
جووووووونننننم
پاسخ:
قابل شما رو نداره عزیزمم
سلام
مهنا مای هم الان 21روزه هست...
پاسخ:
عزیزمممم به سلامتی کاش نی نی ماهم زود ۲۱ ردزش بشه منم خوبه خوب باشم اون موقع
تو رو خدا برای منم دعا کنین بچم سالم ب دنیا بیاد...قدمش پر خیر و برکت باشه الهی 
پاسخ:
ان شالله عزیزم فقط فکرای خوب و شیرین بکن. تا فسقلیتو بذارن تو بغلت
ماشالاااا هزار ماشالا خدا از چشم بد دورش کنه چقد ماهه:*:*
تبریک میگم عزیزم چه خوب که اومدی و نوشتی:*:*:*
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
مرسی 😙😙
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک :))
پاسخ:
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">