دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۲۴. چقدر همه چی خوبه

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

دلسا تو گهوارش خوابیده

غذا روی گاز داره قل میخوره

من وایسادم پشت پنجره بزرگ تراسمون و دارم دونه های برف نگاه میکنم

حیف که نمیتونم قهوه بخورم

پی نوشت: فقط ۱ ماه و چند روز از مرخصی ام مونده و دارم نهایت استفاده رو میکن

پی نوشت ۲: قهوه که میخورم به طرز عجیبی دلسا بد خواب میشه چون شیر خودمو میخوره. شایدم من توهم میزنم ولی دیگه به امتحان کردنش نمی ارزه.

۹۷/۱۰/۱۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

۱۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۲ رضا بکری
عالی
پاسخ:
ممنون
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۸:۳۶ نیــ روانا
به بههههههههههه
سلام به روی ماه مادر و دختر
ببوس روی گل دخترمونو
خدا رو شکر که همه چی خوبه

مرخصی مگه 9 ماه نشده؟؟؟
پاسخ:
سلام به روی ماه شما
ما که شرکتی ایم و اداره کاری ۶ ماه بیشتر نیست. فعلا هم که حقوق این ۶ ماهو ندادن
خودمم دلم تنگ شده برم سرکار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">